Tikar Versace

Tikar Versace
Bulu-Bulu

Tuesday 5 October 2010

4th Corpus yang menggembirakan

Topman Trench: 
Motif :saje nak bagi Syazwan Yazit tengok..

 Isnin:
Mule-mule semalam kelas dekat 3rd hostel, so pagi tu dalam 7.30 aku bergerak dengan Bigi ke
Semashka and 4th Corpus, dengan berpusu-pusu sehingga tumit tinggi ku patah. Ramai nak 
mati boleh tak? Tp tu lah cabaran. Seperti yang dirancang, bus nomer 72, dan turun kat before 
Kazanskoe Shosse naik bus 2. sesaampai kami di 4th corpus, terjumpe le kucing, COMEL 
GILE!!. Tp aku dengan Bigi tak jadi nak masuk sebab motif kiterang nak practise naik bus je 
 kot. so balik la semula ke hostel. teeettt . (4tg buruk dan horrible but i'm loving it.)
Latin Class: OK, kelas ni sangat mengerikan aku. walaucane pun, aku terima seadanya.. penting kan?
History of Medicine: Aku terlewat sebab jadual tu bengong, kate takde, tetibe ada. Lecturer tu mcm kerek gile muke die, tp aku rase die best. haha.(dan lecture without any slide show, dan die hanya gune mulut die nak cerita about history yang sebijik dengan note history. Point nye kat sini, regardless of issues of facilities, projector ada, tp kepoweran dia bg lecture without any slide show dan notes org ape-ape)






 






2 comments:

  1. History of Medicine, sahih mesti Dmitriy Izutkin. Haha. Dia memang kerek sket.

    Ingat lagi, style gelak one-syllable dia. "Heh!"

    ReplyDelete
  2. motif hampeh tahi ayam btol larrr...sje je..ceyh!

    ReplyDelete